XXIII TUOMARIPÄIVÄ TAMPEREELLA 4.10.2024

22.05.2024 | Ajankohtaista, kotimaa, Tiedotteet

Suomen tuomariliitto ry järjestää 23. Tuomaripäivän perjantaina 4.10.2024 kello 8.30 alkaen Tampereella.

Tuomaripäivä on joka toinen vuosi järjestettävä tapahtuma, joka kokoaa yhteen tuomareita ja tuomioistuinlakimiehiä ajankohtaisen oikeudellisen teeman pariin. Päivä tarjoaa osallistujille mahdollisuuden ajankohtaisen tiedon saamiseen päivän teemasta sekä keskusteluun eri oikeudenaloilla työskentelevien lakimiesten kanssa.

Tuomaripäivän teema on tänä vuonna Tekoäly ratkaisutoiminnassa – tulevaisuuden lainkäytön mahdollisuudet ja vaarat. Päivän teemaan liittyvistä aiheista luennoivat korkeimman oikeuden oikeusneuvos Jukka Sippo, korkeimman hallinto-oikeuden presidentti Kari Kuusiniemi, tietokirjailija Petteri Järvinen, julkisoikeuden professori Markku Suksi ja lehtori Panu Moilanen. Paneelin vetäjänä toimii laamanni Sirpa Pakkala.

Tuomaripäivän osallistumismaksu on 135 euroa. Osallistumismaksu sisältää aamupalan ja iltapäiväkahvin. Omakustanteisen lounaan voit varata tästä linkistä.

Osallistujia pyydetään huomioimaan, että tapahtuman osallistujamäärä on rajoitettu. Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen tapahtuu erillisen Webropol-linkin kautta 31.8.2024 mennessä. Niiden osallistujien, jotka maksavat itse osallistumismaksunsa, on suoritettava maksu 15.9.2024 mennessä Suomen tuomariliitto ry:n tilille Danske Bank FI75 8000 1400 3250 73. Suomen tuomariliitto ry hoitaa osallistumismaksujen maksamisen erikseen niiden virastojen kanssa, jotka maksavat omien osallistujiensa osallistumismaksut. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen peruutukset vain lääkärintodistuksella. Maksun yhteydessä on mainittava osallistujan nimi ja ammatti. Tuomaripäivää koskeviin tiedusteluihin vastaa Jenna Jokinen (02956 40538, jenna.jokinen(at)oikeus.fi).

Muuta ajankohtaista